Arkadaşlarla Tatile Gitmek Vol2. Damla Sakızı Kokan Alaçatı

Alaçatı'ya vardığımızda ikindi saatleriydi ve artık yol yorgunluğu iyice kendini hissettiriyordu.

Ama zaman az gezilmesi gereken yer çoktu.

Otel ön giriş

otel bahçe cephesi

Alaçatı, birbirinden farklı ve stil sahibi butik otelllerle dolu. Seçim yapmak oldukça zordu aslında. Çok da kafa karıştırmadan çok beğendiğim Dört Mevsim Oteli seçmiştim fotoğraflarından.
Çok da yerinde bir karar olmuş. Hepimiz otele ayrı ayrı bayıldık yani.

bahçe

bekleme/dinlenme bölümü

Dekorasyon, country ve vintage tarz. Araya serpiştirilen etnik ve renkli şeyler romantik havaya dinamiklik katıyor. Büyük ve havadar bir bahçesi var.

merdiven yanı dekor

kapı numarası

odamız

banyo

Balayı yazımdaki kadar detay fotoğraflayamamış olsam da eğer yolunuz Alaçatı'ya birgün düşerse kesinlikle Dört Mevsim'i öneririm.

***

Duş alıp, üzerimizi değiştirip hemen Alaçatı'yı keşfe koyulduk.
İmren Restaurant'da birşeyler yedik. İmren orada hayli meşhur. Her şey taze ve çok lezzetliydi.

Kızlar ve Erkekler :)

Alaçatı butik otellerin yanında butik dükkanları ile de öne çıkıyor. Renkli mimari dokunuşlar ve olmazsa olmaz begonvil burayı farklı kılan güzelliklerden.

Alaçatı'ya ikinci gelişim aslında. İlk, Ugoza için katalog çekimine gelmiştim. Tabii iş olunca ne bir fotoğrafım ne de görebildiğim bir yer var.

Çok şükür ki Allahım yine nasip etti gelmeyi.

Alaçatı değince olmazsa olmaz 1)Değirmen 2)Damla Sakızı

Gözlük: H&M Şal: Armanda Gömlek: Zden Concept Pantolon: Koton Sandalet: Penti Çanta:Mango

Eminim bu oturduğum yeri merak ettiniz. Ben burayı görür görmez çöküverdim hemen :) Çok tatlı bir butiğin önü...Bu fotoğrafım bence bu yılki tatilin simgesi olmaya aday, ne dersiniz :)

Bir kapı üzerine yapılan bu selfie bölümü çok hoşuma gitti :)

Otelin önündeki bu ortancalarla aşk yaşadım. Şu renklere şu zarafete bir bakın ve şükredin sadece...

Biraz da Çeşme'yi gezelim dedik. Ufak bir çarşısı, her köşe başında damla sakızlı kurabiye satan pastaneleri var. Tatmadan dönmedik tabii. En çok beğenen bendim, tadı damağımda kaldı. Damla sakızlı herşeyi satan dükkanlardan , kurabiye için damla sakızı alsaydım belki yapmayı denerdim:( Akıl edemedim.

Çeşmede gün batımı ve aşk: )

Gülsah bebek bekliyor, Salih de bütün gece araba kullanınca erkenden yorulup gezmeye devam edemediler. Biz biraz daha takılıp tadını çıkarttık.

Gece acıktık ve kumru da yemeden dönmedik. İstanbul'daki kumruyla alakası yok ancak tatmalısınız.

Sabah iyice dinlenmiş olarak güne başladık.
Taptaze sıcacık ev poğaçaları, ev yapımı reçellerle kahvaltı ettik. Otel sahibi Rahmi bey ve eşi ile sohbet ettik.

Boş bir sazlık, nasıl böyle güzel ve özenli bir otel haline geldi onu dinledik.

Rahmi beyin eşi biraz benim gibi boyama meraklısıymış. Yaptığı bu gazeteliğe bayıldım.

Kahvalti sonrasi otele ve sahiplerine doyamadan bodruma dogru yola ciktik.
Otel kapisinda sarilarak vedalaşıp, biz gozden kaybolana kadar arkamizdan el sallayan insanlar....

Hersey icin cok cok tesekkur ederiz. Boyle keyif aldigim, boyle zevkle kaldigim ve agirlandigim bir otel daha olmadi. Yasama enerjiniz, bakiş aciniz ve hikayeniz ilham kaynagi oldu. Bir gün bile olsa gerçekten de evimden ayriliyor hissi duydum sicakliginizdan...

Üçüncü yazımda Bodrum'da nerede kaldık ve nasıl bir gün geçirdiğimizden bahsediyorum.